Pot Pet Port

Sunday 15 January 2012

|| ..selamat datang ke dunia belog.. ||

 assalammualaikum wbt 

Norfadila abd kamal kembali berblog setelah blog lamanya menjadi begitu comot dan tidak comey.. hahaha.. macam orang lak kn comey2 g2.. urmmm.. Pape pun this is my 1st post.. So, nothing special la.. hohoho.. It's juz want to introduce my self la kan...

my biodata 

  • nama norfadila bt abd kamal
  • my parents call me adik, & my dear friends call me dila n momo
  • aku dilahirkan pada 07 haribulan 10 pada tahun 1990
  • di tahun 2012 nie aku berumur 22 tahun lerrrr
  • aku dilahirkan di kampung som dimana tempat yg aku tinggal sekarang la.. anak jati kampung k0t... hahaha
  • aku punya 2 0rg kakak dan 2 0rang abang yg sangat2 bez la
  1. my beloved abah En. Abd kamal bin ab malek
  2. my beloved mak Puan Haziah bt kamarulzaman
  3. my 1st sis Mardiana bt abd kamal
  4. my 2nd bro Mohd hazimy bin abd kamal
  5. my 3rd bro Mohd hafizan bin abd kamal
  6. my 4th sis Noradibah bt abd kamal
  • makan ea.. aku nie mmg suka mkn.. xkisah la pape pun.. janji halal la kn.. tapi aku bkn jenis yang vegeterian la.. hihihi.. western food urmmm it's so delicous.. allergic if aku mkn seafood.. i hate that...
  • air minum belaka.. the most important halal la kn.. listkan jugak ea.. hihihi.. laici limau, tembikai laici, fresh orange, nestle bliss, slurppp 7E, and the last teh 0rg kampung la... hahaha
  • hobi????... aku suka buat ape yg aku suka la.. seperti melayari internet?... bole jd hobi kew?.. xkisah la jnji 2 jew yg plg kerap aku buat kn.. menonton?.. mungkin la if ade movie2 yg bez dan menarik perhatian aku la.. kekadang 2 kalo boring on9 facebook @ tagged, aku layan ar game or movie kat youtube..
  • sekolah
  1. Tabika Kemas Kampung Som ( 1996)
  2. Sekolah Kebangsaan Damak (1997 - 2002) 
  3. Sekolah Menengah Kebangsaan Damak (2003 - 2007) 
  4. Kolej Risda Melaka (2008 - 2011) 
  • aku nie jenis yang agak kebudak-budakkan la.. senang ckp mcm xmatang berbanding ngn umur 2 la.. agak sosial but bkn jenis yg liar la.. aku nie agak pemalu if dengan 0rg2 yg xkenal la.. kalo dgn mmber2 tue hilang ar malu 2 kn.. aku suka berkawan kerana mempunyai kawan membuatkan aku hidup.. ini bermakna aku gembira dengan adanya kawan.. bersyukur sgt sbb kawan2 aku mmg the bez la.. sp0rting.. memahami.. caring.. jenis gler2 jgak la.. terutama sekali my senget crew la.. 

hahahaha... dah lama x tulis biodata kn.. last tulis pun tyme skola jew.. pas 2 bagi kawan2.. hohoho.. ari nie aku nak tulis biodata pun dah lupa mcm mane format die..

nie la tuan punya biodata >_<

No comments:

anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers