Pot Pet Port

Saturday 28 January 2012

|| Perasaan aku ||

Assalamualaikum wbt.. 

        Selamat malam.. urmmm.. kenapa tetibe jew tengah2 malam cm nie aku bole lagi dok menaip and create a new post kat belog nih?.. Persoalan kew tue?.. nope.. saje la kan nak meluahkan ape yang aku rasa pada waktu nie.. Agak kesengalan di situ.. Kenapa??? Ea la.. kalo dah tengah2 malam cm gini ape yang aku rasa?.. Mesty la rasa mengantok nak tydo kn.. Bajet ayat nak hot & p0wer jew.. hahahaha.. Btw, selain rase mengantok nak tydo, aku ade rasa sesuatu yang ase cm xbez jew.. Lebih senang nak cakap xsedap hati la.. Kenapa itu terjadi kepada perasaan aku?.. Adakah aku seorang yang suka memikirkan sesuatu yang buruk & mempunyai daya imaginasi yang keterlaluan sehinggakan bole mendatangkan kemudaratan kepada hati dan perasaan aku?.. MUNGKINKAH??? Kemungkinan besar ada benarnyer juga.. hahaha... That's my opinion la.. n ape yang aku rasa.. hihihi.. Aku nie sememangnyerrr seorang yang penakut.. That's why la suka berfikiran yang macam2.. 

Xcomey la cm nie kn mucuk senget


       Bagaimana perasaan tidak enak itu menjelma dalam diri aku pada malam ini?... cam mane erk?.. urmmmmm.. Oke.. tadi aku on9 Facebook, Tagged & Suria Fm.. Suddenly, aku terfikir 4 searching an articel about Scoliosis kat google nie.. N then aku terjumpa la Facebook page scoliosis.. Dimana sesape yang Like page 2 terdiri daripada penghidap scoliosis nie.. Aku baca la wall post yang dikirimkan, agak byk jugak la.. ntah kenape dengan secara tiba2 jew aku jadi xsedap hati.. Mungkin aku takut nak jalani Operation.. That's why la aku rasa cm 2.. Ya Allah kau berikan lah aku kekuatan dalam mengharungi semua dugaan-Mu ini.. Terus aku padam page 2.. xbole tgk lama2 k0t.. hahaha.. Aku share ar ape yang aku rasa kat seorang sahabat nie.. Tersenyum aku dibuatnya.. kenapa?.. sebab die nie seorang yang agak nakal k0t.. Tetapi still lagi ade had nakalnyerrr... Bila aku dah tersenyum serta merta la perasaan tidak enak tadi hilang slow2.. hahaha.. Tapi bukan sebab kamu ya pak cik.. Jangan pk laen oke.. :p :p :p

        Terima kasih kepada seorang sahabat kerana tolong mengingatkan aku dikala aku berada di dalam keadaan begini.. Tersenyum aku dikala mengingati kau.. >_<.. Teruskan untuk selalu menasihati aku jikalau aku lalai, bimbing la aku jika aku hanyut dibawa arus keduniaan.. Terima kasih lagi kerana sudi jadi teman aku... :))

       Senyum??? Aku suka senyum kew??? Mungkin k0t.. 0rang laen bole la menilai kn..  Senyum, senyum, senyum, dan senyum :))..Senyum akan membuatkan diri kita lebih bersemangat, dimana senyum itu merupakan satu sedekah, senyum itu awet muda, senyum itu kemesraan, senyum itu penambah kasih, senyum juga pemanis wajah dan senyum menambahkan kecantikkan.. So sentiasa la senyum.. >_<

Senyum seindah suria.. >_< 

Tapi ingat Senyum biarlah pada tempatnya.. :))


Mucuk senget 
senyum selalu ya >_<


No comments:

anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers