Pot Pet Port

Thursday 19 January 2012

|| Hangout Tyme >_< ||


Assalamualaikum wbt..


          Alhamdulillah bertemu lagi di alam fantasi  dax comot nie... hahahaha... cm xbole blah jew ayat... urmmmm.. pape pun bersyukur ke hadrat ilahi kerana masih diberi peluang untuk bernafas dibumi milik-Nya dan masih jugak berpeluang untuk terus berusaha merepek sambil makan kerepek kat belog nie.. hohoho.. urmmm.. kalo k0rang rase meluat @ rasa xsedap mata memandang xyah la layan... senang jew kn.. ini belog aku punya.. apa aku kisah.. kisah ini kisah aku a.k.a dax comot... 


           oke.. hari nie aku kuar jalan2 cari makan, cari pasal, & the mostly haruslerrrrrrr cuci mata... hahahaha... bkn laki2 jew yang pandai cuci mata nie.. hahaha.. aku pun bole la.. hahahaha... (adoi riak la pulak) .. ish.. ish.. ish.. haram 2... aku kuar ari nie pun juz nak amek mmber aku kat terminal bas temerloh.. dah alang2 kuar 2 kn merayap la jugak.. pas 2 bawak lerrr kak ct nie pegi makan.. opsssssss... kak ct nie lerrr kawan saya.. die nie 0rg kedah tapi stdy degree kat universiti malaysia terengganu.. 

          dah2 lerrrr tue.. kang banyak plak cter2 yang xsepatutnyerrr di taip kat sini... ckit2 cukup la... hehehe.. s0ry yerr... >_<.. (padahal bkn de pape pun,, ngada lebih)... senget benar dax comot nie... oke2.. sambung semula la ea..  hehehe.. :)).. mmber sampai jew terus gerak pi mentakab.. buat ape pi mentakab????.. mesty la mau makan MacDonald's.. 2 jew pun tujuannyer... ciap makan balik ar.. >_<


snap pix untuk kenangan yang tidak akan berulang.. >_<


angah, kak ct, by & aku lerrrr >_<

alhamdulillah.. thx angah blnja.. hihihi


lapor la di0rg nie..

si skema >_<

contests model sundae ice cream

menyengalkan diri.. hahaha


nie la 0rg yang xpandai guna straw yakult tue.. hahaha









No comments:

anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers