Pot Pet Port

Tuesday 17 January 2012

|| Sony MP3 ||

assalamualaikum wbt..

Hari nie belog dax comot berusia 2 hari.. hihihi.. Walaupun dax comot sangat2 penat ini hari tapi die still lg nak merepek2 di belognyerr nie.. Dax comot penat ari nie sbb die pi kebun tlg mak die menoreh getah.. hahaha.. Kebanyakkan 0rg xpercaya jew yg dax comot nie bole menoreh.. Pada aku la xde ape yg peliknyer asalkan kte rajin cari duit kn.. Mak aku ade jugak ckp ngn aku die suh aku cari keje lain.. Die xbagi aku menoreh, sebab die keciankn aku.. hahaha.. Aku xkisah k0t janji tiap2 minggu dapat duit..
Kalo pegi kebun aku msty bawak hp.. Bawak hp bkn nak msg oke.. dlm kebun bkn ade line pun.. hahaha.. sambil menoreh aku layan lagu ar ape lagi..
Merepek sal menoreh pulak.. hihihi

sony walkman W260


Benda alah nie yang nak aku katakan.. ia nya sejenis pemain mp3 brand sony.. ia mudah digunakan & mudah untuk dibawa kemana-mana.. Disebabkan ia mudah 2 la yang aku nie berminat sangat dengan benda alah nie... hohoho.. aku pk kalo aku beli benda alah nie aku nak bwk pi kebun, sambil menoreh layan lagu lerrrrr... enjoy gler... >_<

sangat comey kn walkman nie.. warna die pun sangat menarik.. banyak warna yang disediakan.. merah hitam & pink la yang sangat cantik.. Ciri-ciri :-




  • Capacity: 2GB
  • Audio Formats: MP3, WMA Non-DRM/DRM), AAC-LC (Non-DRM), Linear PCM
  • Charge Time: 3min charge for 60min playback
  • Battery Life: 8hrs (stand-by), 4hrs (non-stop playback)
  • Weight: 32g



  • hitam >_<



    merah hitam >_<

    pink >_<

    No comments:

    anniversary

    Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers