Pot Pet Port

Thursday 29 March 2012

|| nothing special about the date ||



hyep.. selamat petang..
lama benar tak jenguk tanah aku nie.. nak kata bz xk0t..
cuma xde peluang nak jenguk.. hihihi
>_<

urmmm.. nak tulis ape ye?..
no idea ma.. hahaha..
semua sihat kn?.. Alhamdulillah..
aku pun sihat jugak.. cuma kekadang 2 sakit2 belakang jew..
^_<.. but xserius mane la kn..

27 March 2012
kenapa?.. Ada ape ngn tarikh 2?..
ummm... muskil aku..
sebenarnyerrr xde pape yang menarik pun ngn tarikh 2..
cuma pada hari berkenaan aku de appointment ngn Doktor Pakar Tulang..
semuanyerrr oke.. 
tunggu 4 bulan lagi..
>_<

Lagi satu perkara yang membuatkan aku berasa hairan ngn tarikh tue?
27 March 2012
ade ape sebenarnyerrr ngn tarikh nie?..
heran aku..

Petang 26 march 2012 aku lepak2 kat kedai akak aku keje..
on9 lerrr fb guna hp die..
saja la update status fb 27 march 2012 nie..
tapi ade makne lain bg someone nie ngn tarikh tue..
aku pun naik heran jugak..
heran kenapa?.. aku heran sebab die cakap tarikh 2 ade kaitan ngn aku..
siap save lam calendar hp save nama aku?..
Apa nie?..
aku xfaham la... ade pape yang penting kew ngn tarikh tue?..
urmmmmmmmmm...




pen merah, pen biru
sudah baca, buat xtau..
^_^

No comments:

anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers